piątek, 12 kwietnia 2013

Przemówienie nr 1

Kochani! <3

Na początku pragnę przeprosić was, że nowy rozdział tak się opóźnia. Tak jak mówiłam, spowodowane jest to tym, że wielkimi krokami zbliża mi się matura. To ostatni moment na naukę i przypomnienie sobie wszystkiego. Obiecuję jednak, napisać nowy rozdział jak najszybciej :) Piszę jednak w zupełnie innej sprawie. Jak niektórzy z was wiedzą, mam dwa blogi, i właśnie o tego drugiego mi chodzi. Otóż na http://historie-milosci-draco-hermiona.blog.onet.pl/ zamieszczane mają być krótkie historyjki. Seria "Złączeni przeszłością" dobiega końca, jeszcze jakieś 2-3 rozdziały. Kolejna historia, "Zgubione szczęście" - która nota bene jest już zakończona w moim magicznym zeszycie - powinna pojawić się zaraz po zakończeniu pierwszej serii. I tutaj muszę napomknąć, że przygoda z Onetem przestała być dla mnie przyjemna, mam też niemiłe wrażenie, że na tamtego bloga nikt nie wchodzi. Stąd też moje pytanie do was - i ogromna prośba jednocześnie - czy mogli byście ocenić tamto opowiadanie? Czy jest tak słabe, że nie zasługuje na niczyją uwagę, czy to tylko wina bloga? I czy warto przenieść całego onetowego bloga, na nowy na bloggerze? Będę ogromnie wdzięczna za wasze opinie. Kocham was ♥ I dziękuję, że jesteście :**

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam ale moim zdaniem lepiej będzie jak przeniesiesz go całego na blogspota ;)
    Onet sie tnie i wgl źle się w nim pracuje i niestety coraz mniej ludzi tam zagląda. :(

    No przyznaję, jestem trochę niecierpliwa ale rozumiem Cię. Matura jednak jest ważna i nie dziwie się że musisz ise uczyć a nowego rozdziału nadal nie ma. Luzik, spokojnie. ^^
    Ja sama mam zaraz testy gim. i tez nie mam na nic czasu -,-

    Spróbuję przeczytać to twoje drugie opowiadanie ale nie wiem jeszcze kiedy... ;)

    Całuję i mocno ściskam, Sarah ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze że właśnie przeczytałam "Złączeni przeszłością" i jestem zadowolona! Nie pasuje mi tutaj tylko to że Miona jest córką śmierciożerców no ale wgl to wszystko jest zajebiste!!! Ale do chuja nie ogarniam tego - co Draco ma wspólnego z córką Rica?
      Mam nadzieję że niedługo przeniesiesz to opowiadanie na blogspota i dodasz nowy rozdział. ^^

      całuski, sarah ;3

      Usuń
  2. Ja także uważam, że coraz mniej osób wchodzi na Oneta. Najlepiej będzie jak przeniesiesz opowiadanie na Blogspota :)Nie czytałam, ale napawno jest dobre i jak znajdę chwilę czasu to wpadnę :).
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział i już się nie mogę doczekać kiedy dodasz :)
    Ale rozumiem matura jest cholernie ważna i życzę Ci aby poszła Ci jak najlepiej :D. Przesyłam Ci dużo, dużo swojej wiedzy - mam nadzieję, że się przyda :)

    Chciałam Cię jeszcze kochana poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award :)Uważam bowiem, że zasługujesz na tą nominację i twój blog jest cudowny :*
    Oto pytania:
    1. Jakie masz zainteresowania?
    2. Dlaczego piszesz akurat taką historię?
    3. Czy chciałabyś żyć w świecie Harry'ego Potter'a? Dlaczego tak/nie?
    4. Twój ulubiony serial, film i książka?
    5. Po której stronie stanęłabyś w czasie bitwy o Hogwart? Dlaczego akurat ta?
    6. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w HP to co by to było? Dlaczego?
    7. Twoje ulubione zaklęcie?
    8. Wybierz jedną: Emma Watson/ Bonnie Wright/ Evanna Lynch? Dlaczego?
    9. Jakie jest Twoje ulubione magiczne zwięrzę?
    10. Severus Snape czy Albus Dumbledore? Którego byś wybrała i dlaczego?
    11. Gdyby Draco poprosił Cię o pomoc w zabiciu Dumbedore'a co byś zrobiła?

    Dużo, dużo weny życzę :* i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahahahaha nie wierze!!! Wchodzę sobie na Twojego bloga, widzę, że coś napisałaś i patrze: link jakiś. Czytam dalej o tytule, nic mi się nie kojarzy...Klikam na link...
    Nie wierze, że Ty to piszesz! Od paru tygodni mam dodane "Złączeni przeszłością" do ulubionych i cały czas czekam na 9 rozdział. A ty taka niespodzianka xD Ale nigdy bym nie zgadła, że oba opowiadania są Twoje. Oba są świetne, ale to są tak różne style pisania!
    Jeśli chodzi o "Złączonych przeszłością" to ja jestem jak najbardziej za, żebyś to przeniosła na blogspota i koniecznie musisz kontynuować!

    OdpowiedzUsuń
  4. więc tak :D moim skromnym zdaniem powinnaś przenieść na blogspota to opowiadanie ;) jakoś onet mnie odrzuca ale dla Ciebie robię wyjątek i czytam ;p
    Ta historia- złączeni przeszłosciią - jest boska! cudowna! świetna ! zupełnie odmienna od teej ;)
    tak więc, pisz szybko xd już się doczekać nie moge xd
    czekam :)

    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne jest tamto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy nowyy ? :x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty masz maturę a ja mam wolne <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! :** :D

      Usuń
    2. Haha, mnie też to czeka niestety.. :D Już po maturach? Jak Ci poszło? :*

      Usuń
    3. Już po :) Ogólnie jestem zadowolona, ustne zdane, teraz czekam na wyniki pisemnych, ale niestety aż do 28 czerwca będę żyć w nieświadomości :( :**

      Usuń
  8. Bedzie nastepny? Kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w trakcie tworzenia, a raczej kończenia :)

      Usuń